پرسشنامه استاندارد و محقق ساخته

پرسشنامه بازاریابی حسی(برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد)

بازاریابی حسی

بازاریابی حسی روشی است که به صورت یکپارچه مشتریان را به واسطه ارتباطاتی که به ارزش آفرینی منجر می شود به خود معطوف می کند

بازاریابی حسی یک نوع حس منحصر به فرد به منظور حضور شخصیت یک برند در زندگی می باشد.

بازاریابی حسی شخصیت برند را وارد زندگی روزمره می کند و پیام های دقیقی را به مخاطبین منتقل می کند

اساس بازاریابی حسی شناخت و آگاهی در مورد رفتار مصرف کنندگان در بازار هدف می باشد

بازاریابی حسی با علوم عصبی و روانشناسی رابطه نزدیکی دارد

بازاریابی حسی یک ارتباط بلندمدت و ماندگاری را با مشتریان برقرار می کند

بازاریابی حسی می تواند برای افزای وفاداری،تبلیغات دهان به دهان،تمایل به خرید محصولات و بالا بردن آگاهی مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد

زمانی که مردم در یک رویداد یا نمایشگاه حضور فعالی دارند بازاریابی حسی بهترین عملکرد را دارد

زمانی که مشتریان به خوبی مورد هدف قرار بگیرند بازاریابی حسی بهترین عملکرد را خواهد داشت

و زمانی که محصولات از کیفیت مناسبی برخوردا باشند به درستی نشان داده شوند بازاریابی حسی عملکرد مطلوبی خواهد داشت

بکارگیری بازاریابی حسی در مواردی که افراد تمایلی به قرار گرفتن در معرض پیام ها و تبلیغات بازاریابی ندارند عملکرد مطلوبی نخواهد داشت

همچنین زمانی که به آگاهی و معرفی نام تجاری محصول در مقیاس بزرگ می پردازیم بکارگیری و پیاده سازی استراتژی بازاریابی حسی مفید واقع نمی شود.

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد

پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه پرسشنامه مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما تیم درسباز در میان بگذارند

و چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا نظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.

پرسشنامه بازاریابی حسی برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد عبادی لمر 1395

تعداد گویه ها: 28 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت

ترجمه و بازگردانی از یک مقاله خارجی انجام شده در فروشگاه های استارباکس

نسخه خارجی و ترجمه شده از مقاله بیس خارجی بازاریابی حسی را می توانید از اینجا دانلود کنید

ابعاد بازاریابی حسی

  • تجربیات حسی(حواس پنجگانه) = 5 سؤال

  • تجربیات شناختی خلاقانه(فکر کردن) = 6 سؤال

  • تجربیات فیزیکی،رفتاری و سبک زندگی(عمل) = 5 سؤال

  • تجربیات احساسی(احساس) = 5 سؤال

  • تجربیات هویت اجتماعی(رابطه) = 7 سؤال

پرسشنامه بازاریابی حسی انجام شده در شرکت های ایرانی

 

دسته بندی: مدیریت

 

ترجمه و بازگردانی برای شرکت های ایرانی: صالح عبادی لمر

 

قیمت: 10500

 

منبع: عبادی لمر،صالح،.پیرایش،رضا،.جعفری،مصطفی.(1395). بررسی تأثیر بنیان های بازاریابی حسی بر شکل گیری استراتژی بازاریابی ویروسی در شرکت های بیمه،دانشگاه زنجان

 

نتیجه تصویری برای دانلود

1 Comment

  • پیشینه پژوهش بازاریابی حسی برای تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد / فروردین 2, 1397 در 9:45 ب.ظ

    […] برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد عبادی(1395) را در اینجاپیشینه پژوهش بازاریابی حسی دانلود […]

    پاسخ