پرسشنامه استاندارد و محقق ساخته

پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف‌کنندگان

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد

پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.

پرسشنامه بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کنندگان

مولفه های مورد بررسی:

پرسشنامه ارزش ویژه برند با 4 بعد(تصویر ذهنی برند: 5 سؤال،آگاهی از برند: 5 سؤال،کیفیت ادراک شده: 5سؤال،وفاداری مشتریان: 5 سؤال)

پرسشنامه رفتار مصرف کننده: 12 سؤال

طیف سنجش: 5 گزینه ای لیکرت

 

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه پرسشنامه مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما با تیم درسباز در میان بگذارند

چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا تنظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.


دسته بندی: مدیریت – بازاریابی

 

تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر

 

قیمت: 5300

 

تعداد سؤالات: 32 سؤال

 

منبع: دارد

نتیجه تصویری برای دانلود