پرسشنامه استاندارد و محقق ساخته

پرسشنامه بازاریابی عصبی

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد

پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه پرسشنامه مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما با تیم درسباز در میان بگذارند

و چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا نظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.

پرسشنامه استاندارد بازاریابی عصبی

دسته بندی: مدیریت – بازاریابی

تهیه و تنظیم: صالح عبادی لمر

قیمت: 10500

تعداد سؤالات: 25 سؤال

تعداد مؤلفه ها: 6 مولفه شامل:

اعتماد مصرف کننده: 5 سؤال

تنوع محصولات: 4 سؤال

استفاده از استعاره های واقعی و تداعی خاطرات: 4 سؤال

تأیید جمع: 4 سؤال

استفاده از حواس پنجگانه: 4سؤال

تجربیات احساسی ناشی از خرید مصرف کننده: 4 سؤال

منبع:

عظیمی, حسین؛ صالح عبادی لمر و شبنم والا، ۱۳۹۴، بررسی تأثیر بازاریابی عصبی بر بهبود به یادسپاری پیام های تبلیغاتی، دومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی مدیریت و حسابداری ایران، همدان، دبیرخانه دائمی همایش

نتیجه تصویری برای دانلود