پرسشنامه استاندارد و محقق ساخته

پرسشنامه استاندارد تجربه برند مقاصد گردشگری

پرسشنامه استاندارد تجربه برند مقصد گردشگری دارای 8 مؤلفه و 32 سؤال می باشد.

پرسشنامه حاضر برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد نیرومند 1395 می باشد.

منبع: نیرومند،محسن،.علیپور،وحیده،.منصوری،علی.(1395). بررسی تأثیر تجربه برند مقاصد گردشگری بر رفتار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت(مطالعه موردی: شهرستان های اردبیل و سرعین)،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه زنجان.

امروزه دانشجویان برای نگارش مقالات و پایان نامه های خود به منابع دسته اولی نیاز دارند،یکی از رسالت های تیم درسباز تهیه منابع با ارزش علمی برای دانشجویان می باشد

پرسشنامه یکی از ابزارهای کارآمد با سؤالات متنوع برای دستیابی به نتایج دقیقتر از جامعه آماری می باشد.

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه پرسشنامه مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما تیم درسباز در میان بگذارند

و چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا نظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.

پرسشنامه تجربه برند مقاصد گردشگری برگرفته از مقاله بیس

تعداد گویه ها: 32 سؤال براساس طیف 5 گزینه ای لیکرت

ترجمه و بازگردانی از یک مقاله خارجی انجام شده در این حوزه

پرسشنامه تجربه برند مقاصد گردشگری دارای ابعادی مشابه با بازاریابی حسی می باشد،جهت دانلود نسخه خارجی و ترجمه شده پرسشنامه بازاریابی حسی و استفاده از گویه های این پرسشنامه اینجا را کلیک کنید.

جهت دانلود نسخه ایرانی و انجام شده در پایان نامه های دانشجویان ایرانی اینجا را کلیک کنید.

مؤلفه های مورد بررسی در تجربه برند مقاصد گردشگری

  • تجربیات حسی(حواس پنجگانه) = 6 سؤال

  • تجربیات شناختی خلاقانه(فکر کردن) = 5 سؤال

  • تجربیات فیزیکی،رفتاری و سبک زندگی(عمل) = 5سؤال

  • تجربیات احساسی(احساس) = 5 سؤال

  • رضایت = 5 سؤال

  • تمایل به بازدید مجدد= 6 سؤال

  • رضایت(میانجی)= 2 سؤال


مشخصات پرسشنامه تجربه برند مقاصد گردشگری

دسته بندی: مدیریت

تعداد گویه ها: 32

ترجمه: درسباز

منبع: دارد

قیمت: 10300

فرمت فایل: pdf

 

نتیجه تصویری برای دانلود