دانلود مقالات رشته های مختلف از سایت درسباز

دانلود رایگان مقاله بررسی نظری بازاریابی محصولات و خدمات دانش بنیان

چکیده

امروزه شرکت هاي دانش بنيان نقش مهمي در رشد اقتصادي کشورها برعهده دارند.اين شرکت ها با تکيه بر دانش به عنوان سرمايه اصلي خود به دنبال هم افزايي علم و ثروت و توسعه اقتصادي هستند.اما اين شرکت ها با مشکلات اساسي براي تجاري سازي و به خصوص بازاريابي محصولات خود مواجه اند. زيرا محصولات آنها اغلب فناوري هايي نو و گاهي ناملموس براي جامعه است و پذيرش فناوري جديد همواره با عدم اطمينان قابل توجهي از سوي مشتري همراه است.لذا به شيوه هايي متفاوت براي بازاريابي نياز دارد. بازاريابي اين محصولات از نوع بازاريابي تعاملي است.در اين مقاله بعد از تعريف کسب وکارهاي دانش بنيان،به نياز اين شرکت ها به بازاريابي،عوامل موثر بر بازاريابي و فرايند مديريت بازاريابي آنها اشاره شده و گام هاي الزام براي عرضه فناوري جديد بيان گرديده است.در پايان مدلي براي فرايند بازاريابي اين شرکت ها ارائه شده و نشان داده شد که اين شرکت ها بايد طرح بازار و بازاريابي متفاوت از ساير شرکت ها را مورد توجه قرار دهند.

بررسی نظری بازاریابی محصولات و خدمات دانش بنیان

کلمات کليدي: شرکت هاي دانش بنيان،فناوري،مديريت بازاريابي

دسته بندی: مقاله

نویسندگان: دکتر حسین عظیمی،مجتبی دریادل

فرمت: pdf

منبع: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری

سال انتشار: 1393

موضع: بازاریابی

تعداد اسلاید: 10

قیمت: 2500

دانشجویات عزیز می توانند سؤالات خود در زمینه مقاله مورد نظر را از طریق صفحه تماس با ما با تیم درسباز در میان بگذارند.

و چنانچه در زمینه نحوه جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری و یا تنظیم مقاله و پایان نامه خود نیاز به راهنمایی داشتن از طریق آیدی تلگرام درسباز به نشانی https://t.me/darsbazweb با درسباز در تماس باشند.

جهت تبدیل فرمت مقاله به word با بخش تایپ و ترجمه در تماس باشید.

 

نتیجه تصویری برای دانلود